07 Mayıs, 2013

anneler günü vol.2

aslında vol.3 desem daha doğru olurdu belki. ilkinde karnımda minnacık bir kalpti çünkü bizim Jr.
seneler nasıl hızlı geçiyor, işte size kanıt :) sadece 3 anneler günü devirmişiz ve Jr. bu sene "anne" nidalarıyla evi şenlendirmekte :)
ben bu sene anneler günü hediyemi erkenden aldım anlayacağınız. ilk "anne" sesi, "annecii" diye seslenişi... gitmiyor kulaklarımdan. tabii bir de buna nasıl bir kalp çarpıntısı eşlik ediyor, hayal dahi edemezsiniz. darısı bebek isteyen, bekleyen veya bunu hayal eden herkesin başına olsun.
anneler gününüz kutlu ve mutlu bir de tabii söylemeden geçmeyelim herşeyin başı önce sağlık olsun :)
sevgiyle kalınız...

bu arada kısa kısa;
  • izmir seyahati yaptık geldik. Jr. ilk uçak yolculuğunu başarıyla tamamladı :D
  • eskişehire günübirlik bir gezi düzenledik.arkadaşlarımızla birlikte kısa bir tatil gibi oldu, iyi geldi.
  • Jr. ilk saç traşını oldu, e-bebekteki kuaför bize, içinde bebeğimizin ilk saçlarını da saklayabildiğimiz bir saç kesim sertifikası verdi. mutlu olduk :)
  • gündüz uykusunu 3'ten 1'e düşürdük. biraz caz yapıyoruz ama bugün itibariyle herşey kontrol altında, yani sayılır :)
  • hala köpek dişlerimizi bekliyoruz.
  • kendi yemeğimizi kendimiz yeme yolunda hızla ilerliyoruz. çatalın kaşığın tutulması konusunda usta olduk sayılır.
  • ses taklitleri, kelime sayısı çoğaldı. en eğlencelileri, tabii ki "anne" dışında otobüse "otii", kamyona "kam", arabaya "aaba" diyoruz. hemen hemen duyduğumuz bütün kelime ve sesleri taklit ediyoruz.
  • anlayacağınız hızla büyüyoruz :) ben yine yazmaya pek vakit ayıramıyorum ama hep aklımdasınız.
  • hepinizi çok öpüyoruz, sevgiyle kalın.